Shop More Submit  Join Login
About Deviant Artist Member is deadFemale/Philippines Recent Activity
Deviant for 10 Years
Needs Premium Membership
Statistics 14 Deviations 2,442 Comments 10,671 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

deviation in storage by Digicat
deviation in storage by kidchan
deviation in storage by kidchan

Activity


deviantID

kyoucho
is dead
Artist
Philippines

Journal

No journal entries yet.

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconjak223:
jak223 Featured By Owner Jun 12, 2007
hi o7 is here and its been long
girl so i am happy that you are
online so if you have any thing
like new art te[link]
Lovele me ok bye.
Reply
:iconelvenarcheress:
ElvenArcheress Featured By Owner Jun 26, 2005
hehe thanks sooo much! I put the pic up as my computers background! its so pretty! hehe thanks, i kept forgetting about it so it was a nice surprise! :hug:
Reply
:iconhenshin-nataku:
Henshin-Nataku Featured By Owner Jun 26, 2005
wow, you are so good ast art...
i hope you'll visit my anime gallery some time...^^
glad to meet a anime artist like you...^^
Reply
:iconbeybladefanatic:
beybladefanatic Featured By Owner Jun 7, 2005
wai~ :heart: you're a filipino and your art is really good. ^^ i'll go watch you now. btw, i'm half filipino :XD: but... i can't really speak tagalog or ilongo. ^^; ah well. :+devwatch: for you :)
Reply
:iconkyoucho:
kyoucho Featured By Owner Jun 8, 2005
XD haha im actually filipino/chinese/canadian.. hehe.. thank for the watch too~ :heart: and as a filipino too, i dont speak tagalog that much too... XD hehehe
Reply
:iconmiraiangel:
Miraiangel Featured By Owner Jun 5, 2005
*kyoucho
kiriban 7k by kisu desu~ <3
is an Anime Artist
is Female
is a deviant since Apr 27, 2004, 12:52 AM
is subscribed until Jun 25, 2005, 7:53 AM
has 7,000 pageviews
is located in Philippines
is currently

I got your kiriban! How many charakters can I ask for? :D

Your gallery looks awsome :clap:
Reply
:iconkyoucho:
kyoucho Featured By Owner Jun 5, 2005
yay~ you got my kiriban desu~ :heart:

hmm... how many characters.. eh, one actually.. heheh.. XD
Reply
:iconcherrykicks:
cherrykicks Featured By Owner May 21, 2005
yup i know xD just wanted to let you know that im kinda-sorta back.. but im not making sites anm. lol
Reply
:iconcherrykicks:
cherrykicks Featured By Owner May 1, 2005
hey mi your gallery rules :D this is kei btw
Reply
:iconshenhua:
Shenhua Featured By Owner Apr 24, 2005  Hobbyist General Artist
Thanks for watching me! I really think your art is great, and I will watch for more! :worship:
Reply
Add a Comment: